نرم افزار سیستم پشتیبانی (Ticket Support)

 نرم افزار پشتیبانی آنلاین مشتریان یکی از کاربردی ترین محصولات برای سازمان ها و مجموعه های ارائه دهنده خدمات پشتیبانی اینترنتی به مشتریان می باشد. قابلیت ایجاد واحد های مختلف کاری با سطوح دسترسی متفاوت برای هر کاربر این امکان را برای پشتیبانان و مشتریان فراهم می نماید تا به تفکیک و تخصص نیاز سرویس ها و خدمات مورد نیاز را ارسال و دریافت نماید.
امکان مدیریت پیغام اولیه کاربران، انتقال یک تیکت یا سوال به اتاق های مختلف یک تالار جهت استفاده بهینه توسط دیگر کاربران، قابلیت تعریف جواب های آماده، فایل های آماده، لینک های آماده، امکان ملاحظه وضعیت های مختلف سوالات و جستجو براساس عناوین درج شده در سوالات و جواب های درج شده در سیستم برخی از قابلیت های این محصول می باشد.